ביקורות ודירוגים על מלונות דן
בעמוד זה מרוכזות הביקורות, הדירוגים ומדדי המענה של מלונות דן. כל המידע מבוסס על חוויות אמיתיות של לקוחות ועל נתוני מענה שנמדדו דרך שירות פלוס.
דירוג כללי
עדיין אין דירוגים למלונות דן
היו הראשונים לדרג — הדירוג שלכם יעזור ללקוחות אחרים שמתלבטים.
דרגו את מלונות דן
דירגתם, פניתם או קיבלתם שירות ממלונות דן? שתפו את החוויה — הדירוג שלכם עוזר ללקוחות אחרים ולשקיפות הצרכנית.
מה לקוחות מרגישים כלפי מלונות דן
סיכום AI — מה הלקוחות מרגישים
ניתוח אוטומטי של פניות אמיתיות שטופלו במערכת
פילוח רגשות
- רגוע8%
- מתוסכל58%
- כועס33%
הנושאים שחזרו הכי הרבה
- הזמנה למלון100%
- אוכל במלון100%
- אבידת חפץ100%
קול הלקוח · ציטוט מתוך פנייה אמיתית
״שלום, הזמנתי חדר לשלושה לתאריכים 23-25/3/26 למלון דן פנורמה. כשהתקרבנו למלון צעק לנו עובד מבחוץ, אי אפשר לבוא לפה, לכו למלון נפטון. מוזר. הזמנו יום לפני… הגענו למלון נפטון ונתנו לנו חדר. שהינו במלון עד ליום שלישי בלילה, אז התחילו להגיע דיווחי מזג אוויר קשים הכוללים שטפונות וחסימת כבישים בכיוון עלייה למרכז המדינה. בעקבות כך החלתנו לעזוב את המלון מוקדם למחרת בבוקר. ביקשנו שיתנו לנו מעט מזון לדרך/ כריכים או משהו. וסירבו לאפשר לנו (יש לציין שיצאנו מהמלון סביב 7 בבוקר לא באמצע הלילה). ככלל החוויה שלנו מהשהות שלא במלון שהזמנו וכן יציאה חופשה בלי יכולת אפילו לשתות קפה עם מאפה קטן בבוקר (דבר ששילמנו עליו מיטב כספנו!), העיבו מאוד על החוויה שלנו. אבקש התייחסות לפנייתי , הפקת לקחים ופיצוי ראוי. תודה נעה״
🤖 הנתונים מחושבים אוטומטית מתוך הפניות שטופלו ומתעדכנים פעם ביום.
תלונות לקוחות על מלונות דן(16)
- תקלה בשירות
שלום רב, ברצוני להביא לידיעתכם את אכזבתנו הרבה מהחוויה שעברנו במהלך יום כיף מ
שלום רב, ברצוני להביא לידיעתכם את אכזבתנו הרבה מהחוויה שעברנו במהלך יום כיף משפחתי שקיימנו במלון דן קיסריה לכבוד יום הולדתה ה-60 של אמי. בחרנו לקיים את האירוע דווקא אצלכם משום שהתארחנו במלון בעבר מספר פעמים ונהנינו מאוד מרמת השירות והאירוח. לאור הניסיון החיובי שלנו, הזמנו יום כיף דרך הספא עבור כל המשפחה, שכלל ארוחת בוקר, טיפולים ושימוש בבריכה. בנוסף, תיאמתי כחודש מראש הזמנת מגש פירות ובקבוק יין לכבוד יום ההולדת. לצערי, כבר בתחילת היום חווינו אכזבה מארוחת הבוקר. הגענו לחדר האוכל בשעה 08:30, אך חלקים גדולים מהבופה היו כמעט ריקים. בנוסף, נאלצנו להמתין כרבע שעה בתור לקפה משום שבריסטה אחד בלבד עבד בשעת עומס, וגם בעמדת החביתות היו זמני המתנה ארוכים מאוד. בחרנו לשבת בחוץ, אך במהלך כל הארוחה הוטרדנו על ידי כמות גדולה של עורבים שהסתובבו בין השולחנות וניסו להתקרב לאוכל שלנו, דבר שפגע משמעותית בחוויית האירוח. עיקר האכזבה נבע מההתנהלות סביב ההזמנה המיוחדת שתואמה מראש. בשעה 10:00 פניתי לספא כדי לברר מתי יוגשו הפירות והיין, ונאמר לי שהנושא בטיפול. ביקשתי במפורש לתאם את ההגשה לשעה 13:00, לאחר סיום הטיפולים. כאשר הגעתי בשעה 13:00 נאמר לי שההזמנה עדיין אינה מוכנה ושיחזרו אליי. למרות זאת, איש לא יצר איתי קשר. בשעה 13:45 נאלצתי להגיע פעם נוספת לספא כדי לברר מה קורה, ואז נאמר לי שיש בעיה מול המטבח ושרק כעת מתחילים להכין את ההזמנה. בשלב זה כבר איבדנו את הסבלנות והרצון להמשיך להמתין, וביקשתי לבטל את ההזמנה לחלוטין מאחר שכבר תכננו לעזוב. מדובר באירוע משפחתי מיוחד, אליו הגיעו בני המשפחה במיוחד מקריית שמונה כדי לחגוג יום הולדת עגול וחשוב. העובדה שההפתעה שתואמה חודש מראש לא סופקה כלל, לצד רמת השירות שחווינו לאורך היום, הותירה אותנו עם תחושת אכזבה עמוקה. שילמנו סכום לא מבוטל עבור מספר שעות של בילוי וציפינו לחוויה שתהלום את המוניטין של מלון דן קיסריה. לצערנו, בפועל יצאנו בתחושה הפוכה לחלוטין. אשמח לקבל את התייחסותכם למקרה וכן להבין כיצד בכוונתכם לפצות אותנו על עוגמת הנפש ועל השירות שקיבלנו. בברכה, מיתר חן תדמור [הוסתר]
- תקלה בשירות
מנציג/ה של החברה: שניר תאריך השיחה:_13/06/2026_ שעה: _06:00_ ערוץ: __ ([הו
מנציג/ה של החברה: שניר תאריך השיחה:_13/06/2026_ שעה: _06:00_ ערוץ: __ ([הוסתר] / צ׳אט / [הוסתר] / סניף) שם הנציג/ה (אם הוצג): _שניר_ מספר פנייה / תיק שנפתח: __ מה היה תוכן הפנייה המקורית שלי: __ בעיית חשמל בחדר תיאור המקרה (פירוט מלא של מה שקרה): שהגעתי לחדר שלי בשעה שש בבוקר כל מה שרציתי היה רק לישון, נכנסתי לחדר וחיברתי את הטלפון לשקע וברגע שכיביתי את האור בחדר השקע לא עבד, התקשרתי לישרות לאורח ואדון שניר ענה לי במהלך השיחה הובהר לו שהשעה היא שש בבוקר ואני רוצה ללכת לישון כמו שצריך בזמן שאני מטעין את הטלפון כראוי כמו שמגיע לי, בסופו של דבר השקע אינו הגיב כמצופה ואמר שהוא שולח אדם מהקבלה אמרתי לו שאני צריך את הטלפון והציע לי כמה פתרונות שלא צלחו. בזמן שהוא שלח אליי אדם שלא הגיע התקשרתי אליו שוב ליידע אותו שהשקע לא עובד והוא פשוט ניתק לי בפנים בזמן שעובד קבלה של המלון הגיע, ראוי לציין שעובד הקבלה אינו יודע לדבר עברית ולא יהיה לו איך לתקשר איתי ושניר הנכבד פשוט כיבה לי את הטלפון ללא כל מענה פשוט חוצפה שלא ראיתי כמותה ממש שירות בצורה לא מכבדת, אני מבקש משהו בסיסי והנציג מנתק לי את הטלפון בפנים ואומר לי זה מה שיש בלי להציע פתרון עכשיו אני צריך לדאוג שתהיה לי סוללה לטלפון ולמצוא פתרון בעצמי כי אם אני לא אקום לצ׳אק אאוט העוול הכספי כמובן שיהיה עליי למרות שהשקע לא עובד!!!! ההשפעה עליי - התנצלות אישית מהנציג שניר!!!!! ופיצוי הולם על גסות הרוח! בתור אחד שעבר שנתיים במלונאות זו התנגות מבזה ומשפילה מצפה למענה בהקדם, אני ניסיתי להשיג אתכם בטלפון וגם זה לא אפשרי!!! לחזור אליי בדחיפות הועברה תלונה גם לנציג הקבלה. לחזור אליי. [הוסתר]
- תקלה בשירות
אני מגיש/ה תלונה על שירות שקיבלתי מנציג/ה של החברה: שניר תאריך השיחה:_13/06/2
אני מגיש/ה תלונה על שירות שקיבלתי מנציג/ה של החברה: שניר תאריך השיחה:_13/06/2026_ שעה: _06:00_ ערוץ: __ ([הוסתר] / צ׳אט / [הוסתר] / סניף) שם הנציג/ה (אם הוצג): _שניר_ מספר פנייה / תיק שנפתח: __ מה היה תוכן הפנייה המקורית שלי: __ בעיית חשמל בחדר תיאור המקרה (פירוט מלא של מה שקרה): שהגעתי לחדר שלי בשעה שש בבוקר כל מה שרציתי היה רק לישון, נכנסתי לחדר וחיברתי את הטלפון לשקע וברגע שכיביתי את האור בחדר השקע לא עבד, התקשרתי לישרות לאורח ואדון שניר ענה לי במהלך השיחה הובהר לו שהשעה היא שש בבוקר ואני רוצה ללכת לישון כמו שצריך בזמן שאני מטעין את הטלפון כראוי כמו שמגיע לי, בסופו של דבר השקע אינו הגיב כמצופה ואמר שהוא שולח אדם מהקבלה אמרתי לו שאני צריך את הטלפון והציע לי כמה פתרונות שלא צלחו. בזמן שהוא שלח אליי אדם שלא הגיע התקשרתי אליו שוב ליידע אותו שהשקע לא עובד והוא פשוט ניתק לי בפנים בזמן שעובד קבלה של המלון הגיע, ראוי לציין שעובד הקבלה אינו יודע לדבר עברית ולא יהיה לו איך לתקשר איתי ושניר הנכבד פשוט כיבה לי את הטלפון ללא כל מענה פשוט חוצפה שלא ראיתי כמותה ממש שירות בצורה לא מכבדת, אני מבקש משהו בסיסי והנציג מנתק לי את הטלפון בפנים ואומר לי זה מה שיש בלי להציע פתרון עכשיו אני צריך לדאוג שתהיה לי סוללה לטלפון ולמצוא פתרון בעצמי כי אם אני לא אקום לצ׳אק אאוט העוול הכספי כמובן שיהיה עליי למרות שהשקע לא עובד!!!! ההשפעה עליי - התנצלות אישית מהנציג שניר!!!!! ופיצוי הולם על גסות הרוח! בתור אחד שעבר שנתיים במלונאות זו התנגות מבזה ומשפילה מצפה למענה בהקדם, אני ניסיתי להשיג אתכם בטלפון וגם זה לא אפשרי!!! לחזור אליי בדחיפות הועברה תלונה גם לנציג הקבלה. לחזור אליי. [הוסתר]h
- כללי
בקשה לפיצוי
התארחתי במלון דן הר הצופים ירושלים בחג הפסח תשפ"ו, בחדר 406. בתקרית שהייתה בחדר האוכל בחג שביעי של פסח בארוחת הבוקר השליך המלצר שמכין ביצים על הפלנצה על האורחים שחיכו בתור תערובת של ביצים. עמדתי בתור ותערובת הביצים לכלכה את החצאית שלבשתי. אי נעימות רבה ונזק לחצאית! המנהל שהגיע לשטח המריבה ראה את הנזק והציע לי להביא את החצאים בצאת החג לקבלה, ולהשאיר את החצאית לטיפול המלון, ביום שני ה-13 באפריל, התקשרו אליי לבוא לקחת את החצאית לאחר ניקוי. אספתי את החצאית ב-13/04 אחה"צ, ולאכזבתי המרובה הכתמים לא ירדו מו החצאית, ואיני יכולה להשתמש בה עוד. התקשרתי למלון וציינתי את הדבר, דיברתי עם גיא, השארתי את פרטיי, והבטיחו שיחזרו. צר לי מאוד א. על אובדן החצאית, ב. על היחס שלכם אליי כאורחת שניזוקה פיזית ונפשית מהתקרית, שום גורם במלון לא מצא לנכון להתנצל על אי הנעימות שנגרמה לי ועל הנזק שנגרם. מלון ברשת מכובדת כזאת שמתנהג כמאשים כלפי אורח, ולא מתנצל ומפצה את אורחיו באופן הראוי מכתים את שם הרשת ופוגע בשמה הטוב. אני מצפה לפיצוי נאות על הנזק שנגרם לי פיזית- החצאית, ונפשית ובהקדם! בכבוד רב, חוה הופמן
- כללי
פנייה בנושא שירות
התארחנו במלון דן ירושלים 2 חדרים בתאריך 10-11/4 .השירות והאוכל היו טובים אך בחלק גדול מהקינוחים של שישי בערב ושבת בבוקר הבנו שמיחזרו אותם מפסח . לא ניתן היה ללעוס ובטח לא לבלוע . מדובר על עוגות פנקייק וופל בלגי בלינצ'ס ועוד..שפשוט לא היו אכילים .אנו לקוחות שלכם והיינו מופתעים ומאוכזבים מכך . אודה להתייחסותכם ...
- כללי
ביטול עסקה
שלום רב, הזמנו דרך האינטרנט 2 חדרים ללילה אחד בתאריכים 10-11/4/2026 למלון דן פנורמה ירושלים. היינו אמורים לחגוג לבננו העובד במערכת הביטחון יום הולדת. זו שבת שהוא לא היה בתפקיד. למחרת התקשרתי למרכז ההזמנות, חיכיתי זמן ארוך מאוד על הקו קרוב ל 45 דק' !!מכיוון שרציתי לשדרג את החדרים. לאחר ששוחתי עם נציג בשם רון הבנתי שמלון דן פנורמה סגור. אף אחד לא התכוון להתקשר ליידע אותנו? תיכננו להגיע בשעה 16.00 למלון... האם היינו פוגשים מלון סגור? לאן היינו הולכים? אנחנו משפחה שומרת שבת. כחברי E-DAN גם אנחנו וגם בנינו ועדיפות הראשונה שלנו בעבר היתה בחירה במלונות של רשת דן, התאכזבנו מאוד מהחוסר מקצועיות. רון הנציג הציע לנו לעבור למלון דן ירושלים. מבחינתנו זו לא אופציה!! בחרנו מלון במרכז העיר על מנת שנוכל לטייל ולהגיע לכותל במהלך השבת. ביקשתי להעביר אותנו למלון קינג דיוויד ניענינו בשלילה, ביקשתי שיעבירו אותנו למלונות דן קיסריה או דן אכדיה ולטענתו המלונות מלאים. נאלצנו לבטל את ההזמנה בלית ברירה. אין לתאר את גודל האכזבה מההתנהלות שלכם!!! אנחנו מצפים לפיצוי הולם לאחר התנהלות כושלת זו שלכם!! מחכה לתשובתכם עפרה ויזל טל [הוסתר]
- כללי
בעיה בהזמנה
לכבוד הנהלת מלונות דן אני פונה אליכם בעקבות חוויה מאכזבת ובלתי מתקבלת על הדעת במהלך שהותנו במלון דן בוטיק ירושלים בתאריך 27-28/3/26 הזמנתי חופשה עבור 7 אנשים, הכוללת 3 חדרים וחצי פנסיון, מתוך ציפייה לרמת האירוח והאיכות המזוהה עם רשת דן. לצערי המציאות הייתה רחוקה מאוד מהמצופה ואף גרמה לנו לסבל ממשי במהלך השהות. בעת כניסתנו לחדר האוכל הופתענו לגלות כי המקום כבר פועל במתכונת כשרות לפסח ללא קטניות ללא כל עדכון מראש למרות שסגרתי דרך השירות שלכם. המשמעות בפועל הייתה פגיעה קשה במגוון ובאיכות האוכל: לא הוגשו לחמים כלל לא היו סלטים בסיסיים כגון חומוס וטחינה לא הוגש אורז או תחליפים ראויים המזנון היה דל ביותר באופן חריג יתרה מכך גם המנות שכן הוגשו היו ברמה ירודה תפלות, חסרות תיבול וחסרות כל ערך קולינרי ראוי . כאשר פנינו לאחראי המטבח בנוגע לרמה הירודה, נענינו כי ׳כעת אין תיירים’! אמירה חמורה המעידה על הבחנה פסולה בין אורחים ופגיעה בסטנדרט השירות. מדובר ברמה שאינה מתיישבת בשום צורה עם סטנדרט של רשת דן! כלקוח של הרשת חשתי מבוכה של ממש מול בני משפחתי. התחושה הייתה של זלזול באורחים ושל פער קיצוני בין ההבטחה לשירות לבין מה שסופק בפועל. תגובת מנהל המלון החמירה את המצב עוד יותר. במקום התייחסות עניינית קיבלתי הצעה של 15% הנחה לנופש עתידי, הצעה שאינה רצינית ואינה רלוונטית בנסיבות בהן האמון נפגע באופן כה משמעותי. אין כל בסיס להנחה שאבחר לשוב ולהתארח ברשת לאחר חוויה כזו. ברשותי פרטים של משפחות נוספות אשר שהו במקום באותה תקופה וחוו חוויה דומה של אכזבה ותסכול. אני מצפה להתייחסות רצינית עניינית ומכבדת מצד הנהלת הרשת, ולפתרון הולם את חומרת המקרה. בברכה אורן יעקובי מס חבר 659489
- כללי
בקשה לפיצוי
לכבוד הנהלת מלון דן ירושלים, אני כותב לכם כי אני פשוט מזועזע מהשהות האחרונה שלנו אצלכם בסוף השבוע האחרון (הזמנו 3 חדרים). אנחנו לקוחות חוזרים שלכם, תמיד עושים אצלכם שבתות, אבל מה שקרה הפעם היה פשוט מוגזם . הגענו למלון וגילינו שהכל כבר כשר לפסח. אף אחד לא טרח לעדכן אותנו מראש שזה המצב. הגענו לאכול וחשבנו שנפלנו למלון אחר האוכל היה ללא קטניות, ברמה הכי בסיסית ודלה שיש, כאילו אנחנו באמצע בני ברק או במאה שערים. לא היה לנו מה לאכול! זה לא הגיוני שמשפחה שלמה שמשלמת על 3 חדרים תצא רעבה ותסיים את השבת עם כאבי בטן מהאוכל שהוגש שם. הרגשנו שלא רואים אותנו ממטר ולא היתה שום רגישות לזה שלא כולם אוכלים ככה. התבאסנו ברמות שקשה לתאר. במקום חופשה משפחתית מהנה, מצאנו את עצמנו מתעסקים בלמצוא מה לאכול ומתמודדים עם כאבי בטן. זה ממש לא הסטנדרט של רשת דן שאנחנו מכירים. אני מצפה מכם להתייחסות רצינית ופיצוי הולם על עוגמת הנפש והשבת שנהרסה לנו. שילמנו מחיר מלא על שירות שבפועל לא קיבלנו אפילו חצי ממנו. מחכה לתשובה מכם, טל לוי מלון דן ירושלים תאריך 27/3-28/3 מספר שובר 335763 נרכש ע"י סוכנות אופיר טורס מצרף שובר הזמנה
- כללי
בקשה לפיצוי
שלום, הזמנתי חדר לשלושה לתאריכים 23-25/3/26 למלון דן פנורמה. כשהתקרבנו למלון צעק לנו עובד מבחוץ, אי אפשר לבוא לפה, לכו למלון נפטון. מוזר. הזמנו יום לפני… הגענו למלון נפטון ונתנו לנו חדר. שהינו במלון עד ליום שלישי בלילה, אז התחילו להגיע דיווחי מזג אוויר קשים הכוללים שטפונות וחסימת כבישים בכיוון עלייה למרכז המדינה. בעקבות כך החלתנו לעזוב את המלון מוקדם למחרת בבוקר. ביקשנו שיתנו לנו מעט מזון לדרך/ כריכים או משהו. וסירבו לאפשר לנו (יש לציין שיצאנו מהמלון סביב 7 בבוקר לא באמצע הלילה). ככלל החוויה שלנו מהשהות שלא במלון שהזמנו וכן יציאה חופשה בלי יכולת אפילו לשתות קפה עם מאפה קטן בבוקר (דבר ששילמנו עליו מיטב כספנו!), העיבו מאוד על החוויה שלנו. אבקש התייחסות לפנייתי , הפקת לקחים ופיצוי ראוי. תודה נעה
- כללי
פנייה בנושא שירות
ערב טוב לילה שני שאני מעיר על ריח סיגריות נורא בחדר המלון שלי אתמול היה גם רעש מהחדרים בשעות הלילה המאוחרות העבירו אותי קומה היום ואני כבר פעם שנייה שמתקשר לקבלה ולמחלקת הביטחון (דיברתי עם שירה מהשירות לאורח ). אך ריח הסיגריות עדיין נוכח וקיים , אישתי בהריון והדבר ממש מפריע לשהות שלנו פה , הארכנו את השהות כדי לנוח קצת מהמצב אך הדבר פוגע ממש בחופשה שלנו אשמח למענה כי אני כבר לא יודע מה לעשות
שאלות ותשובות על מלונות דן
איך פותחים פנייה יעילה מול מלונות דן?
הדרך המומלצת היא פנייה מתועדת: שירות פלוס מנסח עבורכם את הפנייה, שולח אותה לערוץ הנכון, ועוקב אחרי התגובה — כך הפנייה לא נופלת בין הכיסאות.
האם הביקורות על מלונות דן אמיתיות?
כן. הדירוגים נמסרו על-ידי לקוחות אמיתיים שפנו לחברה. שירות פלוס אינו אתר רשמי של מלונות דן ומציג את המידע לצורכי שקיפות צרכנית.
