דלג לתוכן
פרי TV logo
ביקורות

ביקורותפרי TV

ביקורות ודירוגים על פרי TV

בעמוד זה מרוכזות הביקורות, הדירוגים ומדדי המענה של פרי TV. נכון להיום נאספו 5 דירוגים, בציון ממוצע 1.0 מתוך 5 (ירוד). לפי הנתונים שלנו פרי TV משיבה לכ-63% מהפניות. זמן התגובה הממוצע הוא 4.7 שעות. כל המידע מבוסס על חוויות אמיתיות של לקוחות ועל נתוני מענה שנמדדו דרך שירות פלוס.

דירוג כללי

1.0
5 דירוגים · ירוד
5
0
4
0
3
0
2
0
1
5

דרגו את פרי TV

דירגתם, פניתם או קיבלתם שירות מפרי TV? שתפו את החוויה — הדירוג שלכם עוזר ללקוחות אחרים ולשקיפות הצרכנית.

מדדי שירות אובייקטיביים

מעבר לדירוג הסובייקטיבי — כך פרי TV מטפלת בפניות בפועל, לפי נתונים שנמדדו.

זמן תגובה ממוצע
4.7 שעות
מהיר
אחוז פניות שנענו
0%
סביר
אחוז ללא מענה
0%

עודכן: 24.6.2026

מה לקוחות מרגישים כלפי פרי TV

סיכום AI — מה הלקוחות מרגישים

ניתוח אוטומטי של פניות אמיתיות שטופלו במערכת

פילוח רגשות

  • מתוסכל33%
  • כועס50%
  • רגוע17%

הנושאים שחזרו הכי הרבה

  • שירות לקוחות100%
  • מרכז עזרה100%

קול הלקוח · ציטוט מתוך פנייה אמיתית

״לפחות תחזירו לי את הכסף שלקחתם מהכרטיס אשראי שבו חיובתם אותי כמו כן לא הגשתי בקשה לבטל מנוי מנהל בן בעצמו אמר שמנוי אני אוכל לעשות אך בלי לקבל שירות המנהל שלכם שקרן מבקש דחוף שמישהו חעזור לי לפחות בעינין החזרת הכסף שלקחתם לי ב17.11.25 כי ביררתי מול חברת אשראי אתם חיובתם אותי אני בן אדם נכה מבקש רבב דחוף שתעזרו לי ואתם מחויבים לתת לי שירות״
פנייה אמיתית שטופלה במערכת. פרטים אישיים צונזרו אוטומטית.

🤖 הנתונים מחושבים אוטומטית מתוך הפניות שטופלו ומתעדכנים פעם ביום.

מה לקוחות כותבים על פרי TV

  • דני ג

    שירות הלקוחות על הפנים מנהלי מוקד שמשקרים כדי שבכונה אחרי זה לקוח לא יקבל שירות לא הייתי ממליץ לאף אחד להיות לקוח שלהם עדיף רק בחברות הגדולות כי יש אבא ואמא כך שגם עים קורה שירות גרוע יש תמיד למי ליפנות פריי טי וי אין אבא ואמא לא שווה כלל השירות הטלויזיה

  • עומר

    לאחר שראיתי ביקורת לא טובות כוללל סיפור של אנשים שהחברה אין אפשרות לדבר עים הנהלה במידה והוחלט לחסום לקוח משירות לקוחות אז אני לא עושה מנוי זול זול אבל עולה ביותר לא שווה עדיף לעשות מנוי בחברה אחרת שיש לה אבא ואמא שזה משרד התיקשורת לפריי טי וי אין אבא ואמא כך שבמקרה של בעיה ניתקעים זהוו

  • עומר

    שירות גרוע מנהלי מוקד שממציאים על הלקוח שהוא מטריד בלי שהנהלה בודקת את הכול משאירים את הלקוח עים תקלה ולא מטפלים מנסים ליגרום לזה שהחיוב במידה ויש בעיה כספית או בעיה בכרטיס אשראי מנסים בכונה אפילו שיש הוראה של חברת אשראי לשלם את כול החוב היחסי אז בחברה מנסים ליגרום שהחיוב הגדל ל10 אלף שקל שאתם בוחרים חברת כבלים עדיף חברה שיש אבא ואמא כך שעים יש בעיה ואין מענה מהחברה אז פשוט פונים למשרד התיקושרת ואז יטופל עינין כמובן יותר עדיף לחברה הזו החדשה אין משרד תיקשורת זה אומר שעים יש בעיה זהוו תקועים

  • יוסי

    לא הייתי ממליץ להירשם לשירות הטלויזיה זול זול אבל זה ביותר רציתי לעשות אצלם שירות טלויזיה אבל לאחר מה שקרה לקרוב משפחה והוא אדם נכה והחברה מזלזל באנשים נכים אז החלטתי לא לעשות מנוי ולעשות בחברה שיש אבא ואמא זה אומר שגם שיש חסימה של קבלת שירות יש תמיד למי ליפנות לפריי טי וי אין אבא ואמא זה אומר עים יש בעיה אז אין למי ליפנות הקרוב משפחה הוא אדם בסדר שפעל כמו שחברת אשראי אמרה לו לעשות החברה היא זו שבכונה רצתה שהחיוב הגדל החברה חוסמת בכונה לקוחות חא משנה מה ומנהלי מוקד משקרים בכונה צריך להוציא צו משופט כדי שהחסימה תוסר אין למי ליפנות כדי שתישקלו טוב טוב שאתם בוחרים שירות טלויזיה איפה לעושת מנוי

  • יקיר

    שירות על הפנים מנהלי מוקד משקרים חופשי חשוב לצין שממציאים עליי שקרים שאני הטרדתי למרות שפעלתי בהתאם למה שחברת אשראי אמרה לי לעשות זה לבטל את כול המנויים ולשלם את החיוב יחסי עים יש אצל כולם רק החברה פריי טי וי עשתה בלגן ולא רצתה וניסתה ליגרום שהחיוב יחסי הגדל מאוד בין 10 ל20 אלף שקל חשוב לצין שהחברה אמרו שעים לא היה תשובה מתי תקבל כרטיס אשראי חדש אז נבצע את החיוב ישר לאחר חישוב של הכול לאחר ויכוח עים מנהל המוקד ב2024 חודש 11 המנהל החליט לשקר בכונה ולהמציא עליי שאני מטריד מה שגרם לזה שאף חברה לא רצתה שאני היה אצלה ונאלצתי להיות עים שירות טלויזיה שהוא לא חוקי חשוב לצין אין בהסכם תיקשורת שמותר לחברה לחסום לקוח סתם חברה על הפנים וכול מי שרוצה שירות טלויזיה אמיתי ואיכותי לעשות רק בחברות הגדולות כי שם יש אבא ואמא כך שעים היה ויכוח וביגלל ויכוח עים מנהל יבוצע חסימה של שירות לקוחות עדין אפשר ליפנות למשרד התיקשורת כמו כן בחברות הגדולות יש פניות ציבור כך שהחברות מוכנות להקשיב ללקוחות לא משנה מה על תעשו טעות הנה נמשל עכשון אני לקוח של החברה ואני תקוע עים תקלה וללא מענה כלל על תיהיהו בפריי טי וי חשוב לצין עדין לוקחים לי כסף על שירות לקוחות שאני לא מקבל

תלונות לקוחות על פרי TV(15)

  • תלונה על נציג

    תלונה נגד מנהלי מוקד בן ודור שבכונה לא מטפלים בהחזר הכספי נאמר לי בחודש 2 ממרק נ

    תלונה נגד מנהלי מוקד בן ודור שבכונה לא מטפלים בהחזר הכספי נאמר לי בחודש 2 ממרק נציג שענה לי באיימל שהחזירו את הכסף לכרטיס אשראי בחודש 11 בחודש 11 נירשמתי ואחרי יום בוטל לבד המנוי חיוב הכרטיס אשראי דרשתי החזר כספי לא ענו לי רק אמרו שהחזירו את הכסף לאחר בירור מול חברת אשראי לא הוחזר שוב כסף מחברת פריי טי וי חודש 2 מבקש שיטפלו בחסימה שבוצע נגדי של קבלת שירות לקוחות כי עורך דין לא אמר שיש חסימה נאמר שהכול בסדר ואני אוכל לקבל שירות ושרק פעם אחד בלבד ביום ליפנות המועצה לצרכנות אמרה לי ליפנות עליכם ומבקש בבקשה רבב החזר

  • תקלה בשירות

    אני תקוע עים תקלות והמועצה לצרכנות אמרה לי ליפנות עליכם ודיברו מאצכלם עורך דין ש

    אני תקוע עים תקלות והמועצה לצרכנות אמרה לי ליפנות עליכם ודיברו מאצכלם עורך דין שלכם עורך דין גם אמר שאין חסימה כך המנהלת של הפניות הציבור במועצה לצרכנות אמרה לי מבקש רבב לטפל בתקלה אסור לכם לאשאיר אותי עים תקלה יש תקלה שאני לא מקבל קוד אימות ויש תקלה באחד התכנים התקלה כי כבר מאז חודש 3 התקלה של הקוד אימות ותקלה באחד התכנים מבקש לטפל בבעיה

  • תקלה בשירות

    אני תקוע עים תקלות והמועצה לצרכנות אמרה לי ליפנות עליכם ודיברו מאצכלם עורך דין ש

    אני תקוע עים תקלות והמועצה לצרכנות אמרה לי ליפנות עליכם ודיברו מאצכלם עורך דין שלכם עורך דין גם אמר שאין חסימה כך המנהלת של הפניות הציבור במועצה לצרכנות אמרה לי מבקש רבב לטפל בתקלה אסור לכם לאשאיר אותי עים תקלה יש תקלה שאני לא מקבל קוד אימות ויש תקלה באחד התכנים התקלה כי כבר מאז חודש 3 התקלה של הקוד אימות ותקלה באחד התכנים מבקש לטפל בבעיה

  • פיצוי

    דיוחתי על תקלות שיש ולא טופל עד עכשון דיוחתי על חיוב בכרטיס אשראי עבור חודש 11 ג

    דיוחתי על תקלות שיש ולא טופל עד עכשון דיוחתי על חיוב בכרטיס אשראי עבור חודש 11 גם לא טופל ואני דורש פיצוי חשוב לציו אני משלם כסף גם עבור שירות לקוחות ואלם מחויבים לתת לי מענה ושירות אצלכם דיברו עים המועצה לצרכנות אמרו שאין שום חסימה ואני יכול לקבל שירות לקוחות כך עורך דין שלכם אמר להם והם מסרו לי את התשובה מבקש רבב פיצוי בהתאם והסרת חסימה

  • כללי

    פנייה בנושא שירות

    ‏מעוניינת להצטרף למנוי שלכם במבצע

  • כללי

    פנייה בנושא שירות

    מעונינת להצטרף עם המבצע שלכם

  • כללי

    בקשה לשירות לקוחות או נציג

    לשירות הלקוחות של פרי TV, ברצוני להביע את אכזבתי מההתנהלות שלכם, כפי שדווח לי על ידי לקוחות אחרים ברשתות החברתיות. לטענתם, אתם חוסמים לקוחות מקבלת שירות לקוחות ולא מטפלים בתקלות שדווחו לכם. בכוונתי לכתוב כתבה על הנושא, אלא אם תסירו את החסימות ותטפלו בבעיות שדווחו לכם. אבקש שתעבירו את הפנייה למנהלי המוקד, בן ודור. כמו כן, אם לא תטפלו בבעיות אלו, אפרסם את שמות המנהלים, כולל את דור, שלטענת לקוחות התבטא בצורה לא ראויה. בתודה, יוסי עמר

  • כללי

    בעיית התחברות לאפליקציה

    שלןם כמנוי לא מצליח להתחבר. נא צרו קשר שהבעיה תיפטר

  • כללי

    בקשה להחזר כספי

    לאחר שביררתי מול חברת אשראי לאחר שנציג בשם מרק אמר לי לברר כי כתוב אצלכם שכן החזירו את הכסף לאחר בירור מול חברת אשראי לא החזרתם כלל כסף ועוד למנהל יש חוצפה לא להחזיר ולא ליבדוק אתם לא רוצים לתת שירות סבבה תיקחו בחשבון שהגשתי תלונה לרשות להגנת הצרכן 1 זיוף חתימה של ביטול כי לא הגשתי בקשה לביטול ב18.11.25 כי שלחתם לי הודעה שקיבלתם את הבקשה לביטול המנוי ולא הגשתי 2 לקחתם לי כסף ליפני המועד שהיה כי המועד של החיוב היה אמור להיות ב10.12.25 ולא ליפני אתם יכולים להמשיך ליברוח לי ביגללכם אף אחד לא מוכן לקבל אותי באף חברה ניסיתי לעשות מנוי בחברות אחרות לא ניתן ביגללכם מישהו מאצלכם ענה בפוסטים שהייתי שואל בדפי הפייסבוק של חברות הכבלים אחרות שלא כדי לקבל אותי כי אני מטריד והכי חוצפה אין שם רק אנונימי בלבד בלבד כמו כן המנהל המוקד בן אמר שאני כן אוכל לעשות מנוי כי לא חסמו את אפשרות שאני יענה מנוי אבל בלי לקבל שירות לקוחות גם הנציגה שלכם שהיתקשרה עליי בטענה שחשבה שאני רוצה להירשם אמרה אותו דבר כול עוד אני היה ללא מנוי טלויזיה אתם תיהיהו ללא לקוחות לאט לאט אנשים מבינים שלא משתלם להיות אצלכם מוזר שאני מנוי ב12 פלוס וזה יושב המשרדים באותו בעינין ושייך לאותה חברה שזה מבית שידורי קשת וכן עונים ואתם לא את הכסף בחזרה אני רוצה אמרו לי הרשות להגנת הצרכן לבקש נהה לימסור את הודעה זו למנהל אחראי אוקיי לא חיבים לענות לי אבל את הכסף אני רוצה בחזרה חשוב ליזכור המועצה לצרכנות אמרה לי ליפתור איתכם את הסוגיה הזו הם לא מוכנים להתערב למרות שעורך דין דיבר איתם ושיקר ללא סוף בכונה גם עורך דין אמר שלעשות מנוי אין בעיה רק לקבל שירות לא מוכנים ביגלל סיכסוך לא היה שום הטרדה אתם תגידו שאני מטריד אני יגיד שאתם שלחתם בקשה לחיוב בכרטיס אשראי למרות שלא היה מועד חיוב כי המועד חיוב זה כול 10 לחודש ואני יודע זואת כי אמרו לי שהייתי לקוח בהתחלה הייתם הכי בסדר איתי אתם בכונה לא לקחתם את הכסף של חיוב יחסי למרות שהסברתי עקב זה שדלף פרטי אשראי שלי הישלחו לי כרטיס חדש עים מספר שונה אבל היקח זמן כי זה חברה שמשתמשת בספק אחר של יצור כרטיסי אשראי אני פעלתי בהתאם למה שחברת אשראי אמרה לי לבצע מוזר ששאר החברות שהיה לי מנוי סלולרי וכול מנוי אחר ישר לקחו כסף שאמרתי ועשו חישוב של כמה זה חיוב יחסי ולקחו בהתאם לחישוב אתם סתם עשיתם חיושב אבל בכונה לא לקחתם את הכסף אני פעלתי בסדר אתם אלה שלא וניסיתם בכונה ליגרום לזה שהחיוב יחסי של 18 שקל הגדל ל10 אלף שקל כולל הוצאות עורך דין אתם מנצלם את זה שאין לי כסף לעורך דין וביגלל זה אתם פוגעים בי כאדם נכה מבקש שוב ביפה להחזיר את הכסף שלקחתם לי ב17.11.25 ובנוסף להפסיק ליכתוב בעמודי הפייסבוק איפה שאני מפרסם פוסט שלא לקבל אותי כי מנהלי הקבומה בדקו של החברות זה מישהו מאצלכם כול עוד אין לי מנוי טלויזיה אתם בבעיה או שתעשו לי מנוי או שתיתדאגו לזה שיקבלו אותי בחברות אחרות כי טלויזיה אני חיוב שירות חיוב *** הוסף את תגובתך מעל שורה זו *** בקשתך התקבלה ותענה בהקדם. השב למייל זה כדי להוסיף מידע נוסף. מאת : yakir dukarker נשלח: 11:26 יום שני 16 פברואר, 2026 אל: נושא: לפחות תחזירו לי את הכסף שלקחתם מימני ב17.11.25 לאחר שביררתי מול חברת אשראי לאחר שנציג בשם מרק אמר לי לברר כי כתוב אצלכם שכן החזירו את הכסף לאחר בירור מול חברת אשראי לא החזרתם כלל כסף ועוד למנהל יש חוצפה לא להחזיר ולא ליבדוק אתם לא רוצים לתת שירות סבבה תיקחו בחשבון שהגשתי תלונה לרשות להגנת הצרכן 1 זיוף חתימה של ביטול כי לא הגשתי בקשה לביטול ב18.11.25 כי שלחתם לי הודעה שקיבלתם את הבקשה לביטול המנוי ולא הגשתי 2 לקחתם לי כסף ליפני המועד שהיה כי המועד של החיוב היה אמור להיות ב10.12.25 ולא ליפני אתם יכולים להמשיך ליברוח לי ביגללכם אף אחד לא מוכן לקבל אותי באף חברה ניסיתי לעשות מנוי בחברות אחרות לא ניתן ביגללכם מישהו מאצלכם ענה בפוסטים שהייתי שואל בדפי הפייסבוק של חברות הכבלים אחרות שלא כדי לקבל אותי כי אני מטריד והכי חוצפה אין שם רק אנונימי בלבד בלבד כמו כן המנהל המוקד בן אמר שאני כן אוכל לעשות מנוי כי לא חסמו את אפשרות שאני יענה מנוי אבל בלי לקבל שירות לקוחות גם הנציגה שלכם שהיתקשרה עליי בטענה שחשבה שאני רוצה להירשם אמרה אותו דבר כול עוד אני היה ללא מנוי טלויזיה אתם תיהיהו ללא לקוחות לאט לאט אנשים מבינים שלא משתלם להיות אצלכם מוזר שאני מנוי ב12 פלוס וזה יושב המשרדים באותו בעינין ושייך לאותה חברה שזה מבית שידורי קשת וכן עונים ואתם לא את הכסף בחזרה אני רוצה אמרו לי הרשות להגנת הצרכן לבקש נהה לימסור את הודעה זו למנהל אחראי אוקיי לא חיבים לענות לי אבל את הכסף אני רוצה בחזרה חשוב ליזכור המועצה לצרכנות אמרה לי ליפתור איתכם את הסוגיה הזו הם לא מוכנים להתערב למרות שעורך דין דיבר איתם ושיקר ללא סוף בכונה גם עורך דין אמר שלעשות מנוי אין בעיה רק לקבל שירות לא מוכנים ביגלל סיכסוך לא היה שום הטרדה אתם תגידו שאני מטריד אני יגיד שאתם שלחתם בקשה לחיוב בכרטיס אשראי למרות שלא היה מועד חיוב כי המועד חיוב זה כול 10 לחודש ואני יודע זואת כי אמרו לי שהייתי לקוח בהתחלה הייתם הכי בסדר איתי אתם בכונה לא לקחתם את הכסף של חיוב יחסי למרות שהסברתי עקב זה שדלף פרטי אשראי שלי הישלחו לי כרטיס חדש עים מספר שונה אבל היקח זמן כי זה חברה שמשתמשת בספק אחר של יצור כרטיסי אשראי אני פעלתי בהתאם למה שחברת אשראי אמרה לי לבצע מוזר ששאר החברות שהיה לי מנוי סלולרי וכול מנוי אחר ישר לקחו כסף שאמרתי ועשו חישוב של כמה זה חיוב יחסי ולקחו בהתאם לחישוב אתם סתם עשיתם חיושב אבל בכונה לא לקחתם את הכסף אני פעלתי בסדר אתם אלה שלא וניסיתם בכונה ליגרום לזה שהחיוב יחסי של 18 שקל הגדל ל10 אלף שקל כולל הוצאות עורך דין אתם מנצלם את זה שאין לי כסף לעורך דין וביגלל זה אתם פוגעים בי כאדם נכה מבקש שוב ביפה להחזיר את הכסף שלקחתם לי ב17.11.25 ובנוסף להפסיק ליכתוב בעמודי הפייסבוק איפה שאני מפרסם פוסט שלא לקבל אותי כי מנהלי הקבומה בדקו של החברות זה מישהו מאצלכם כול עוד אין לי מנוי טלויזיה אתם בבעיה או שתעשו לי מנוי או שתיתדאגו לזה שיקבלו אותי בחברות אחרות כי טלויזיה אני חיוב שירות כמו כן אני שולח לכם את הצילום מסך של איימל שקיבלתי מחברת אשראי שמוכיח שלא הוחזר שוב כסף למרות שמרק אמר שהחזירו את הכסף לכרטיס אשראי מבקש שוב את הכסף בחזרה מה שלקחו ב17.11.25

  • כללי

    בקשה לביטול מנוי

    לפחות תחזירו לי את הכסף שלקחתם מהכרטיס אשראי שבו חיובתם אותי כמו כן לא הגשתי בקשה לבטל מנוי מנהל בן בעצמו אמר שמנוי אני אוכל לעשות אך בלי לקבל שירות המנהל שלכם שקרן מבקש דחוף שמישהו חעזור לי לפחות בעינין החזרת הכסף שלקחתם לי ב17.11.25 כי ביררתי מול חברת אשראי אתם חיובתם אותי אני בן אדם נכה מבקש רבב דחוף שתעזרו לי ואתם מחויבים לתת לי שירות

שאלות ותשובות על פרי TV

  • מה הדירוג של פרי TV?

    פרי TV מדורגת 1.0 מתוך 5 (ירוד), על בסיס 5 דירוגים של לקוחות שפנו אליה דרך שירות פלוס.

  • האם פרי TV עונה לפניות לקוחות?

    לפי הנתונים שאספנו, פרי TV משיבה לכ-63% מהפניות שמגיעות אליה, עם זמן תגובה ממוצע של 4.7 שעות.

  • איך פותחים פנייה יעילה מול פרי TV?

    הדרך המומלצת היא פנייה מתועדת: שירות פלוס מנסח עבורכם את הפנייה, שולח אותה לערוץ הנכון, ועוקב אחרי התגובה — כך הפנייה לא נופלת בין הכיסאות.

  • האם הביקורות על פרי TV אמיתיות?

    כן. הדירוגים נמסרו על-ידי לקוחות אמיתיים שפנו לחברה. שירות פלוס אינו אתר רשמי של פרי TV ומציג את המידע לצורכי שקיפות צרכנית.