ביקורות ודירוגים על סינמה סיטי
בעמוד זה מרוכזות הביקורות, הדירוגים ומדדי המענה של סינמה סיטי. כל המידע מבוסס על חוויות אמיתיות של לקוחות ועל נתוני מענה שנמדדו דרך שירות פלוס.
דירוג כללי
עדיין אין דירוגים לסינמה סיטי
היו הראשונים לדרג — הדירוג שלכם יעזור ללקוחות אחרים שמתלבטים.
דרגו את סינמה סיטי
דירגתם, פניתם או קיבלתם שירות מסינמה סיטי? שתפו את החוויה — הדירוג שלכם עוזר ללקוחות אחרים ולשקיפות הצרכנית.
מה לקוחות מרגישים כלפי סינמה סיטי
סיכום AI — מה הלקוחות מרגישים
ניתוח אוטומטי של פניות אמיתיות שטופלו במערכת
פילוח רגשות
- מתוסכל58%
- כועס21%
- רגוע21%
הנושאים שחזרו הכי הרבה
- תנהלות של צוות המקום100%
- זכויות אנשים עם מוגבלויות100%
- שירות לקוחות100%
- תקלות באתר50%
- התמודדות עם רעש50%
- חוסר מקומות ישיבה50%
קול הלקוח · ציטוט מתוך פנייה אמיתית
״הבעיה: אפשר בקשה להאריך לי את התוקף?הפתרון המבוקש: הארכת תוקף הכרטיסים״
🤖 הנתונים מחושבים אוטומטית מתוך הפניות שטופלו ומתעדכנים פעם ביום.
תלונות לקוחות על סינמה סיטי(55)
- חיוב שגוי / כפול
אני פונה אליכם בעקבות בעיה שחוויתי עם חיוב בכרטיס האשראי שלי בסינמה סיטי. ב-28 ב
אני פונה אליכם בעקבות בעיה שחוויתי עם חיוב בכרטיס האשראי שלי בסינמה סיטי. ב-28 במאי, חויבתי שלוש פעמים על אותה עסקה, למרות שביצעתי רכישה אחת בלבד. החיוב היה עבור כרטיסים לסרט 'מורטל קומבט 2' שהוקרן בשעה 17:00. במהלך הרכישה, הקופאית טענה שהעסקה לא נקלטה, ולכן נאלצתי להעביר את כרטיס האשראי שלי שלוש פעמים בטווח של 3 דקות. אני מרגיש תסכול מהמצב הזה, שכן מדובר בטעות טכנית שגרמה לי לחיוב מיותר פעמיים. המצב הזה מקשה עליי מבחינה כלכלית, ואני מבקש את עזרתכם בפתרון הבעיה.
- שירות לקוחות
שירות לקוחות
הבעיה: אפשר בקשה להאריך לי את התוקף? הפתרון המבוקש: הארכת תוקף הכרטיסים
- כללי
בקשה לפיצוי
לכבוד הנהלת סינמה סיטי ראשון לציון / הנהלת ארומה, אני מבקשת להגיש בזאת תלונה חמורה בגין אירוע משפיל, מסוכן ובלתי חוקי שאירע ביום 08.04.2025 בשטח סינמה סיטי ראשון לציון. אני אדם עם נכות בשיעור 100%, משותקת ברגל אחת וסובלת מחוסר שיווי משקל לצמיתות. לצורך תפקודי היומיומי אני נעזרת בכלב טיפולי מאושר, ברשותי כל האישורים הנדרשים על פי חוק. בימי שבת וחג אני נוהגת להגיע למתחם, ובפרט לסניף ארומה במקום, כאשר עד כה התאפשרה כניסתי ללא כל בעיה, לרבות באותו יום בשעה 09:00 בבוקר, אז נכנסתי למתחם בליווי הכלב באישור השומר. בשעה 12:30 לערך, כאשר הגעתי שוב למתחם על מנת לאסוף מחשב מחנות BUG, אותו שומר עצמו מנע את כניסתי בטענה כי אין כניסה עם כלב טיפולי. חרף הסברי והצגת העובדה כי מדובר בכלב טיפולי מאושר, הוא סירב לאפשר לי להיכנס ואף הזמין אחראי למקום. האחראי, אשר הזדהה בשם “אדיר”, הודיע לי באופן חד-משמעי כי איני רשאית להיכנס — וזאת מבלי לבקש כלל לראות אישורים, תוך התעלמות מוחלטת ממצבי הרפואי ומהחוק. רק לאחר שהודעתי כי אני מזמינה משטרה, ולאחר הגעת שוטרת (אירוע מספר 2322), אשר הבהירה לאחראי כי הוא פועל בניגוד לחוק וחשוף לתביעה, הותרה כניסתי. חשוב לציין כי במהלך כל האירוע נאלצתי לעמוד זמן ממושך בשמש, במצב פיזי קשה, כאשר אני נשענת על רגל אחת בלבד, מתנדנדת, חשופה לדחיפות מצד העוברים ושבים — תוך סכנה ממשית לנפילה ולפגיעה. מדובר בהתנהלות חמורה, מפלה ומשפילה, אשר מהווה פגיעה קשה בזכויותיי כאדם עם מוגבלות, ואף הפרה של החוק האוסר הפליה במתן שירותים. לאור האמור, אני דורשת: פתיחת בירור מיידי ומעמיק של האירוע. נקיטת צעדים משמעתיים נגד המעורבים. התחייבות בכתב כי מקרים מסוג זה לא יישנו. פיצוי הולם בגין עוגמת הנפש, ההשפלה והסיכון שנגרם לי.
- כללי
בקשה לפיצוי
לכבוד הנהלת סינמה בישראל , אני מבקשת להגיש בזאת תלונה חמורה בגין אירוע משפיל, מסוכן ובלתי חוקי שאירע ביום 08.04.2025 בשטח סינמה סיטי ראשון לציון. אני אדם עם נכות בשיעור 100%, משותקת ברגל אחת וסובלת מחוסר שיווי משקל לצמיתות. לצורך תפקודי היומיומי אני נעזרת בכלב טיפולי מאושר, ברשותי כל האישורים הנדרשים על פי חוק. בימי שבת וחג אני נוהגת להגיע למתחם, ובפרט לסניף ארומה במקום, כאשר עד כה התאפשרה כניסתי ללא כל בעיה, לרבות באותו יום בשעה 09:00 בבוקר, אז נכנסתי למתחם בליווי הכלב באישור השומר. בשעה 12:30 לערך, כאשר הגעתי שוב למתחם על מנת לאסוף מחשב מחנות BUG, אותו שומר עצמו מנע את כניסתי בטענה כי אין כניסה עם כלב טיפולי. חרף הסברי והצגת העובדה כי מדובר בכלב טיפולי מאושר, הוא סירב לאפשר לי להיכנס ואף הזמין אחראי למקום. האחראי, אשר הזדהה בשם “אדיר”, הודיע לי באופן חד-משמעי כי איני רשאית להיכנס — וזאת מבלי לבקש כלל לראות אישורים, תוך התעלמות מוחלטת ממצבי הרפואי ומהחוק. רק לאחר שהודעתי כי אני מזמינה משטרה, ולאחר הגעת שוטרת (אירוע מספר 2322), אשר הבהירה לאחראי כי הוא פועל בניגוד לחוק וחשוף לתביעה, הותרה כניסתי. חשוב לציין כי במהלך כל האירוע נאלצתי לעמוד זמן ממושך בשמש, במצב פיזי קשה, כאשר אני נשענת על רגל אחת בלבד, מתנדנדת, חשופה לדחיפות מצד העוברים ושבים — תוך סכנה ממשית לנפילה ולפגיעה. מדובר בהתנהלות חמורה, מפלה ומשפילה, אשר מהווה פגיעה קשה בזכויותיי כאדם עם מוגבלות, ואף הפרה של החוק האוסר הפליה במתן שירותים. לאור האמור, אני דורשת: פתיחת בירור מיידי ומעמיק של האירוע. נקיטת צעדים משמעתיים נגד המעורבים. התחייבות בכתב כי מקרים מסוג זה לא יישנו. פיצוי הולם בגין עוגמת הנפש, ההשפלה והסיכון שנגרם לי.
- כללי
בקשה להחזר כספי
שלום, אני פונה אליכם בעקבות חוויה לא נעימה שעברתי עם חברתי בסינמה סיטי ירושלים. ביום חמישי, 26 בפברואר, השתתפנו בהקרנה של הסרט "אנקת גבהים" בשעה 00:15, באולם 15 (ככל הנראה). במהלך כל הסרט ישבה באולם קבוצת בני נוער שהפריעה באופן משמעותי: הם צעקו, דיברו בקול רם, צחקו על כל דבר, ואף זרקו פופקורן בזמן ההקרנה. לא היה נוכח סדרן באולם כלל. ניסינו לבקש מהם לשמור על השקט אך ללא הצלחה, ולא נראה שהיה פיקוח של צוות האולם על ההתנהגות הזו. כתוצאה מכך, החוויה שלנו נהרסה ולא הצלחנו ליהנות מהסרט. שילמנו על כרטיסים במטרה לצפות בסרט בצורה נורמלית, אך בפועל קיבלנו חוויה בלתי נסבלת לאורך כל ההקרנה. אני מצפה להתייחסות רצינית למקרה זה ולפיצוי הולם, כדוגמת החזר כספי או כרטיסים חלופיים, מאחר ושילמנו על שירות שלא קיבלנו בפועל. אשמח לתגובה בהקדם. בברכה, רעות יעקב
- כללי
בקשה להחזר כספי
שלום, אני פונה אליכם בעקבות חוויה מאוד לא נעימה שהייתה לי ולחברה שלי ב־סינמה סיטי ירושלים. ביום חמישי 26.2 היינו בהקרנה של הסרט "אנקת גבהים" בשעה 00:15, באולם 15 (ככל הנראה). במהלך כל הסרט ישבה באולם קבוצת בני נוער שהפריעה בצורה קיצונית: צעקו, דיברו בקול, צחקו על כל דבר, וזרקו פופקורן בזמן ההקרנה. ניסינו לבקש מהם להיות בשקט אך ללא הצלחה, ולא נראה שהיה פיקוח של צוות האולם על ההתנהגות הזו. בפועל, החוויה שלנו נהרסה לחלוטין ואי אפשר היה ליהנות מהסרט. שילמנו על כרטיסים במטרה לצפות בסרט בצורה נורמלית, אך בפועל קיבלנו חוויה בלתי נסבלת במשך כל ההקרנה. אני מצפה להתייחסות רצינית למקרה זה ולפיצוי הולם (למשל החזר כספי או כרטיסים חלופיים), מאחר ושילמנו על שירות שלא קיבלנו בפועל. אשמח לתגובה בהקדם.
- כללי
פנייה בנושא שירות
האם אפשר להאריך לי תוקף כרטיס?
- כללי
בעיה בהזמנה
הזמנתי כרטיסים לאולם הלאונג (אולם 17) והכל היה נראה אותו דבר במסך ההזמנה. בתצוגת באינטרנט של איך הלאונג נראה היה ספות ארוכות יחיד או זוגי וקח חשבתי שאקבל. להפתעתי שהגעתי ראיתי שרק שורה 7 ושורה 1 הם ספות עם המשכיות לרגליים וכל השאר ספות רגילות. התאכזבתי מאוד במיוחד לכבוד יום האהבה הזמנתי כרטיסים לספה זוגית לחוות חוויה מיוחדת וקצת שונה עם ארוסתי והתאכזבנו ממש. אנחנו אנשים גבוהים וזה היה מאוד מאוד מבאס לראות שזה לא כמו שתיארו לנו ובפרט שזה רק שתי שורות מתוך כל האולם.
- כללי
פנייה בנושא שירות
שלום, רכשנו כרטיסים להקרנה של הסרט של Stray Kids למוצאי שבת, לאחר שההקרנה ביום חמישי בשעה 20:00 הייתה סולד אאוט ולא נותרו מקומות. כעת ראינו שנפתחה הקרנה נוספת ביום חמישי בשעה 18:50, ואנחנו מאוד נשמח להעביר את הכרטיסים שלנו ממוצאי שבת להקרנה הזו ביום חמישי, אם הדבר אפשרי. נשמח לדעת האם ניתן לבצע שינוי זה, ומה נדרש מאיתנו כדי לטפל בכך. תודה רבה מראש על העזרה
- כללי
בקשה להחזר כספי
שלום רב, אתמול ביקרנו אני ובת זוגתי במתחם VIP בסינמה סיטי גלילות, לסרט שהחל בשעה 22:00. בחרנו ב-VIP מתוך ציפייה לחוויה ברמה גבוהה, בהתאם למחיר ולשירות המוצגים. בפועל, חווינו מספר כשלים מהותיים שפגעו משמעותית בבילוי: • איכות האוכל – האוכל היה קר וברמה ירודה: הפיצה יבשה והפסטה דביקה ולא ראויה להגשה. • סגירת המתחם ללא התרעה – נאמר לנו שניתן להגיע כבר ב-21:15. בשעה 21:45 יצאנו לשירותים, וכשחזרנו ב-21:52 נמסר לנו שהמתחם נסגר ולא ניתן לקחת ממנו דבר. באולם עצמו הוצעו רק פופקורן ושתייה קלה, ללא גלידות, שוקולדים או אלכוהול – בניגוד מוחלט לציפייה ולחוויה שהכרנו ממתחם VIP בסניף ראשון לציון. • מושבים תקולים – שני המושבים שהוזמנו היו תקולים: אחד לא התכוונן כלל ובשני מנגנון הרגליים לא התרומם עד הסוף. לאור מכלול הליקויים, חוויית ה-VIP לא סופקה כפי שהוצגה וכפי ששילמנו עבורה. מדובר בשירות מהותי שלא ניתן כנדרש. אבקש החזר כספי מלא עבור כרטיסי ה-VIP שנרכשו. מצורפים לפנייה כרטיסי הכניסה כהוכחה להזמנה. בברכה, נתן. טלפון- [הוסתר] מייל- [הוסתר]
שאלות ותשובות על סינמה סיטי
איך פותחים פנייה יעילה מול סינמה סיטי?
הדרך המומלצת היא פנייה מתועדת: שירות פלוס מנסח עבורכם את הפנייה, שולח אותה לערוץ הנכון, ועוקב אחרי התגובה — כך הפנייה לא נופלת בין הכיסאות.
האם הביקורות על סינמה סיטי אמיתיות?
כן. הדירוגים נמסרו על-ידי לקוחות אמיתיים שפנו לחברה. שירות פלוס אינו אתר רשמי של סינמה סיטי ומציג את המידע לצורכי שקיפות צרכנית.
