דלג לתוכן
נייק logo
ביקורות

ביקורותנייק

ביקורות ודירוגים על נייק

בעמוד זה מרוכזות הביקורות, הדירוגים ומדדי המענה של נייק. לפי הנתונים שלנו נייק משיבה לכ-93% מהפניות. זמן התגובה הממוצע הוא 17.1 שעות. כל המידע מבוסס על חוויות אמיתיות של לקוחות ועל נתוני מענה שנמדדו דרך שירות פלוס.

דירוג כללי

עדיין אין דירוגים לנייק

היו הראשונים לדרג — הדירוג שלכם יעזור ללקוחות אחרים שמתלבטים.

דרגו את נייק

דירגתם, פניתם או קיבלתם שירות מנייק? שתפו את החוויה — הדירוג שלכם עוזר ללקוחות אחרים ולשקיפות הצרכנית.

מדדי שירות אובייקטיביים

מעבר לדירוג הסובייקטיבי — כך נייק מטפלת בפניות בפועל, לפי נתונים שנמדדו.

זמן תגובה ממוצע
17.1 שעות
בינוני
אחוז פניות שנענו
0%
גבוה
אחוז ללא מענה
0%

עודכן: 26.6.2026

מה לקוחות מרגישים כלפי נייק

סיכום AI — מה הלקוחות מרגישים

ניתוח אוטומטי של פניות אמיתיות שטופלו במערכת

פילוח רגשות

  • מתוסכל49%
  • כועס22%
  • מרוצה3%
  • רגוע25%
  • מיואש1%

הנושאים שחזרו הכי הרבה

  • שירות לקוחות39%
  • סקר22%
  • קבלה9%
  • איכות מוצר4%
  • החלפה4%
  • סניף4%

קול הלקוח · ציטוט מתוך פנייה אמיתית

״קניתי בסניף של קניון איילון ברמת גן, הקבלה נשלחה אלי בהודעה אחרי שכבר יצאתי והייתי בדרך הביתה וראיתי שחייבו אותי ב 49.90 על משהו שלא קניתי כנראה בטעות. אני מנסה להתקשר אבל אין שום מענה או דרך אמיתית ליצור קשר. ניסיתח לצרף מה שקיבלתי ואת הקבלה לא בטוח שהצלחתי, אבל צילמתי״
פנייה אמיתית שטופלה במערכת. פרטים אישיים צונזרו אוטומטית.

🤖 הנתונים מחושבים אוטומטית מתוך הפניות שטופלו ומתעדכנים פעם ביום.

תלונות לקוחות על נייק(105)

  • שירות לקוחות

    קניתי לפני 4 שבועות נעליים לבת שלי בצבע לבן מידה 37 וחצי לא מספיק ששכיו לי את ה

    קניתי לפני 4 שבועות נעליים לבת שלי בצבע לבן מידה 37 וחצי לא מספיק ששכיו לי את ההזמנה במחסן ולא הוציאו אוצה למשלוח לסניף בקניון איילון הייתי 5 פעמים בסניף ואף מנהל לא בדק ששכחו את ההזמנה שלי כד שאתמול המנהל אמר שישלחו לי הביתה שלחו לי נעליים שלא הזמנתי זו פשוט בושה לחברה שלכם שמתנהלת ככה אני מעוניינצ בכסף חזרה. גם טירטרו אותי וגם לא קיבלתי מה שרכשתי

  • איכות מוצר

    אני פונה בנושא הבא: תיאור הפנייה: __קניתי נעלי נייק לפני פחות מחודש. והם משמי

    אני פונה בנושא הבא: תיאור הפנייה: __קניתי נעלי נייק לפני פחות מחודש. והם משמיעים רעש כנראה שהכרית נוחות בתוך.הסוליה בפנים משהו לא תקין שם. ממש נהיה לא נעים ללכת ברחוב עם הרעש שלה (מה קרה — בקצרה ולעניין) תאריכים רלוונטיים: __ שם המנוי מזל סופר [הוסתר] זה הטלפון. או הטלפון [הוסתר] זה בעלי. תוכלו לראות שם את הקבלה והרכישה. אשמח לטיפול דחוף מספר הזמנה / חשבונית / מנוי / לקוח (אם רלוונטי): __ צעדים שכבר ביצעתי בנושא: __ (האם פניתם בעבר? מה קיבלתם בתשובה?) מסמכים מצורפים (אם יש): __ ציפייתי: __ (מה הייתם רוצים שיקרה כעת)

  • כללי

    פנייה בנושא שירות

    שלום ברצוני לקנות נעליים נייק פגסוס פרימיום שחור מידה 46 אודה לכם לתת לי חנות שיש את זה במלאי תודה

  • כללי

    בעיה בהזמנה

    בשבוע שעבר הייתי בחנות בעזריאלי תא והזמנתי זוג נעליים במשלוח הביתה. עדיין לא קיבלתי את ההזמנה ולא יצרו איתי קשר

  • כללי

    פנייה בנושא שירות

    שלום, רכשנו נעליים והקופאי לא הכניס את הרכישה תחת חבר המועדון שלנו כך שלא התווסםו לנו הנקודות. נא להוסיף לנו א תהנקודות. ת"ז [הוסתר] נייד [הוסתר] רצ"ב הקבלה. תודה.

  • כללי

    פנייה בנושא שירות

    בהמשך לטיפול בתלונה על נעל וייפרפליי שהסוליה מתפרקת, מצ" ב תמונות נוספות לבקשתכם.

  • כללי

    בקשה להחזר כספי

    לכבוד הנהלת Nike שלום רב, בתאריך 18/04/2026 הגעתי לסניף נייק בצומת בילו, רחובות, ורכשתי זוג נעליים בסך 700 ש"ח. בעת התשלום הצגתי כרטיס נטען של קרנות השוטרים, וכן הצגתי את ההטבה המגיעה לי – 18% הנחה ברשת נייק, כפי שמופיע באפליקציה הרשמית של קרנות השוטרים, אותה בדקתי בזמן אמת. מנהל החנות, איתי חזן, מסר לי כי הכרטיס “לא עובר בקופה” וכי אין באפשרותם לדעת או לממש את ההנחות הקשורות לקרנות השוטרים. בפועל, נאלצתי לשלם מחיר מלא, למרות שההטבה מופיעה באופן ברור וזמינה עבורי. מדובר בהתנהלות לא תקינה, בה לקוח מחזיק בהטבה רשמית אך אינו יכול לממש אותה בפועל – מסיבות שאינן תלויות בו. אבקש את טיפולכם המיידי בנושא, לרבות: בירור מול הסניף בצומת בילו זיכוי/החזר כספי בגובה ההנחה שלא מומשה מצ"ב חשבונית קניה. הבהרה ברורה כיצד ניתן לממש את ההטבה בעתיד ככל שלא יינתן מענה מספק, אשקול פנייה גם לקרנות השוטרים ולגורמים הרלוונטיים לצורך בירור הנושא. אשמח לקבל את התייחסותכם בהקדם. בברכה, טלי אלול [הוסתר]

  • כללי

    פנייה בנושא שירות

    שלום, קנינו עכשיו בחנות של נייקי עודפים בחולון ב-700 שקל. ראינו שחייבו אותנו על גרביים שלא לקחנו. ניסיתי להתקשר לסניף עשר פעמים, אבל אף אחד לא עונה שם. אני שולח לכם צילום של הקבלה, אשמח שתעשו רגע איזה בדיקה, ותזכו אותנו על השורה של הגרביים, 49 שקלים. תודה.

  • כללי

    בקשה להחזר כספי

    Hello, We just bought items at the Nike Outlet store in Holon for 700 NIS. We noticed that we were charged for socks that we didn't take. I tried calling the branch ten times, but no one answers there. I am sending you a photo of the receipt; I would appreciate it if you could look into this and refund us for the charge for the socks, which was 49 NIS. Thank you.

  • כללי

    פנייה בנושא שירות

    Helloy. Bought viperfly 7 month ago. The back of the sole is dameged and falling apart. Its an expensive shoe, didnt excpect to have to buy another one that quickly. I didnt use it agresively or to much. Waiting for you to return. קניתי את הנעל לפני כ 7 חודשים באילת. סולית הנעל מתפרקת. לא ציפיתי שאחרי זמן קצר שכזה אאלץ לקנות נעל חדשה. לא עשיתי שימוש חורג בנעל. רוב השימוש בסוף שבוע בריצה על הליכון במכון. הנעל יקרה ונראה לי לא סביר, כרץ מזה 12 שנים, שתתפרק לי הנעל לאחר זמן קצר.

שאלות ותשובות על נייק

  • האם נייק עונה לפניות לקוחות?

    לפי הנתונים שאספנו, נייק משיבה לכ-93% מהפניות שמגיעות אליה, עם זמן תגובה ממוצע של 17.1 שעות.

  • איך פותחים פנייה יעילה מול נייק?

    הדרך המומלצת היא פנייה מתועדת: שירות פלוס מנסח עבורכם את הפנייה, שולח אותה לערוץ הנכון, ועוקב אחרי התגובה — כך הפנייה לא נופלת בין הכיסאות.

  • האם הביקורות על נייק אמיתיות?

    כן. הדירוגים נמסרו על-ידי לקוחות אמיתיים שפנו לחברה. שירות פלוס אינו אתר רשמי של נייק ומציג את המידע לצורכי שקיפות צרכנית.