כל התלונות שצרכנים שיתפו דרך שירות פלוס — זמינות לציבור, מצונזרות אוטומטית מפרטים מזהים, ומקוטלגות לפי חברה, נושא וזמן. הנתונים מתעדכנים מדי דקה.
12 החודשים האחרונים
כל תלונה עוברת סריקת PII אוטומטית (תעודות זהות, טלפונים, כרטיסי אשראי, כתובות מייל) לפני הפרסום.
התלונה מופיעה כאן רק אם הצרכן/ית אישרו פרסום ציבורי בעת פתיחת הפנייה.
הספירות והנתונים נשאבים ישירות מהמסד. אין מאגר מעודכן ידנית — מה שאתם רואים זה מה שיש.
כל הנתונים בעמוד זה מוצגים AS-IS: התלונות הן ביטוי חוויה אישית של צרכנים ולא קביעה משפטית או עובדתית. פרטים מזהים מצונזרים אוטומטית. אם זיהית תלונה שצריכה תיקון או הסרה — צרו קשר עם שירות פלוס. המידע אינו עצה משפטית.
נושאים מחולצים אוטומטית מתוכן התלונות וההודעות. הסיווג AI ולכן מעודכן באופן רציף.
פארסל הום
כללי
קשה לי לבטא את התסכול והאכזבה שהייתה לי להתמודד עם ParcelHome. קיבלתי את הקובץ המצורף למטה ביום חמישי והלכתי לאסוף את החבילה. היא לא הייתה שם. שני עובדים צעירים שם, בחור צעיר בשם סלמאן ובחורה שלא ידעתי את שמה, עזרו לי לחפש את החבילה, אבל לא מצאנו אותה. סמאן אמר לי להתקשר אליו אחרי הסגירה (1900) והוא יחפש אותה. התקשרתי אליו. הוא כתב בחזרה שהוא יחפש אותה למחרת. התקשרתי אליו שלוש פעמים למחרת; הוא לא ענה ולא התקשר בחזרה. לקח קצת זמן למצוא כתובת לכתוב ל-ParcelHome. כתבתי באותו יום. ParcelHome לא אישרו את האימייל שלי ולא ענו לי. הבוקר קיבלתי עוד הודעת SMS, שבה נאמר לי שהחבילה מחכה. למרות שהבנתי שהודעה זו עשויה להיות רק המשך אוטומטי להודעה הראשונה, חזרתי בתקווה שהחבילה נמצאה. היא לא נמצאה. הצעירה התורן גילתה אמפתיה רבה, אך לא יכלה למסור שם, כתובת דוא"ל או מספר טלפון שבאמצעותו אוכל ליצור קשר ישיר עם ParcelHome. כולל העלות המקורית של הפריטים וכל דמי המונית, שילמתי כעת עבור הפריטים הללו פי ארבעה. ומעולם לא קיבלתי אותם. אני מתכוון לעשות כמיטב יכולתי כדי להבטיח ששום דבר שאקנה באינטרנט לא ינסה לשלוח לי את הרכישות שלי דרך ParcelHome. בוודאי אכתוב לחברה שממנה קניתי את הרכישות הללו כדי להודיע להם שלא אקנה דרכם בעתיד אלא אם כן הם יוכלו להבטיח לי שלא ינסו לשלוח לי חבילות דרך ParcelHome. מכיוון ש-PH לא הגיבו לדוא"ל הראשון שלי, אני חושד שיש סיכוי קלוש מאוד שהם יענו גם לדוא"ל הזה. אבל חשוב לי שאעשה מאמץ כן לתת לכל אחד או לכל עסק שיש לי איתו חילוקי דעות הזדמנות להתמודד עם הבעיה שלי לפני שאדבר בפומבי על חוסר שביעות רצוני. גרי לוון, ירושלים