כל התלונות שצרכנים שיתפו דרך שירות פלוס — זמינות לציבור, מצונזרות אוטומטית מפרטים מזהים, ומקוטלגות לפי חברה, נושא וזמן. הנתונים מתעדכנים מדי דקה.
12 החודשים האחרונים
נושאים מחולצים אוטומטית מתוכן התלונות וההודעות. הסיווג AI ולכן מעודכן באופן רציף.
וולט
כללי
לא מצליחה להיכנס לחשבון צריל להחליף מייל תצרו עימי קשר
כל התלונות על וולטאוריין משלוחים
כללי
מספר הזמנה:[הוסתר]-0 מנסה להשיג מענה אנושי ללא הצלחה מחכה למשלוח מi her היה כבר צריך להגיע בחמישי שעבר. ביום שישי ממש לפני כניסת השבת(אני דתייה) מתברר שהתקשר לטלפון ולא שמעתי אבל לא צלצל בפעמון כי אז היה מענה. עכשיו אחרי ששלחתי בוואטסאפ של אוריין מקבלת הודעה שאין להם את הכתובת וכך גם במייל ושלחתי כמה פעמים. הרי מתברר שאפילו הגעתם אליי... אז שולחת שוב את הכתובת המלאה: רחוב ע"ב 10 כפר חב"ד 6084000 אשמח למענה אנושי תודה וחנוכה שמח
כל התלונות על אוריין משלוחיםפארסל הום
כללי
קיבלתי מייל שהחבילה שלי אצלכם בקניון אילון רמת גן, לא קיבלתי מספר מדף ולא קיבלתי קוד מסירה מספר ההזמנה שלי היאPH8[הוסתר] אשמח לקבל למייל קוד מסירה ומדף
כל התלונות על פארסל הוםוולט
כללי
בצעתי הזצנה מויקטורי עכו וקבלתי 6 קג סולת לשמוש כד 12.12.25 פג תוקף ,נראה לכם הגיוני ,מבקשת לזכות אותי במלוא הסכום ולבוא לקחת את הסולת
כל התלונות על וולטזיגזג שליחויות
כללי
מבקשת לבדוק חבילה שלא נאספה איך התקבלה הודעה שאספתי אותה TMU[הוסתר]
כל התלונות על זיגזג שליחויותבאזזר
כללי
המשלוח מנותב לנקןודה מאוד רחוקה מביתי
כל התלונות על באזזרתן ביס
כללי
עשיתי הזמנה וקיבלתי. חויבתי באשראי במקום שובר שהזנתי. פניתי לפני קבלת ההזמנה במיידי בצאט ולא נעניתי. מבקשת לזכות אותי ולגבות מהשובר. והכי אשמח שתחזרו אלי טלפונית. תודה
כל התלונות על תן ביסוולט
כללי
בתאריך 16/12/2025 נשלח לי חיוב רכישה. אני לא קניתי ולא הזמנתי כלום . מבקשת לבדוק בדחיפות את המקרה
כל התלונות על וולטצ'יטה
כללי
שלום וברכה, אני פונה אליכם בנוגע למשלוח מספר 93488616, שאמור להגיע למקום העבודה שלי. היום אני בבית ואיני חש בטוב. האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לכתובת: רחוב שפריצנק 1, קריית מוצקין תודה על עזרתכם, משה
כל התלונות על צ'יטהוולט
כללי
הורדתי את האפליקציה אבל אני לא מצליח להכנס אני מכניס קוד שנשלח באסאמאס או בואטסאפ ואני מקבל איקס
כל התלונות על וולטתן ביס
כללי
היי נרשמתי אצליכם שליח,נראה שכל האישורים עברו אבל איך מתחילים לעבוד ומאיפה לוקח תיק תרמי?מבקש לעדכן אותי שיש משרה פנויה בקריות
כל התלונות על תן ביסצאיניאו
כללי
יש לך חבילה שהיתה אמורה להגיע לא קיבלתי שום הודעה עליה ו-AliExpress כתוב שאני לא יכולה לספק אותה בגלל המקום של החבילה לא כל כך הבנתי אני מאוד אשמח לעזרה
כל התלונות על צאיניאובאזזר
כללי
אני רוצה לדעת לאן החבילה שלי מגיעה כי שיניתי כתובת ואני רוצה שהחבילה מגיעה אלי הביתה התקשרו אלי ואני גם רוצה לדעת באיזה יום
כל התלונות על באזזרצ'יטה
כללי
שלום וברה הזמנתי כמה פריטים מאלי אקספרס שחוברו לחבילה אחת שמספרה AE[הוסתר], נמסר לי מייל כיח החבילה מעוכבת במכס מה ניתן לעשות כדי להביא לשחרורה? מניסיון העבר הוצרכתי למלא טופס עם אישור כי מדובר בייבוא אישי וכך החבילה שוחררה האם ניתן לשלוח לי טופס כזבה או אחר למילוי ? אשמח למידע מפורט תודה רבה !!!
כל התלונות על צ'יטהוולט
כללי
שלום, לפני כשעתיים הזמנתי סושי מגפניקה בהרצליה דרך השירות שלכם, ולצערי מצאתי עצם בסושי. ת
כל התלונות על וולטוולט
כללי
היי שלום לשירות לקוחןת וולט אני מנסה כול ערב תאריך 16.12 יום שלישי לשלוח משלוח מקפה קפה קניון הזהב או קפה ביגה משלוח וזה לא נותן לי אמרו לי שחסר שליחים ובגלל זה מה קרה הפעם לכם ?
כל התלונות על וולטוולט
כללי
היי אני מחפש להיכנס כשליח של וולט אני ממלא את הפרטים שלי וזה מראה לי שיש שיגאה ואני מאוד אשמח עם תאכלו לטפל לי בזה ושאני יאכל להכניס כשליח של וולט
כל התלונות על וולטוולט
כללי
הזמנה לא הגיעה אבל קיבלתי אחרי שעה וחצי הודעה שהזמנה נמסרה במסעדה אמרו שהיא עדיין נמצאת ועדיין לא לקחו אותה שלמתי כסף על הזמנה ולא קיבלתי וילדים נשארו רעבים
כל התלונות על וולטוולט
כללי
הזמנו שלחלחמך היה אמור להיות משלוח מספר 48 והחה אמור להגיע עד 19:30 עכשיו 20:30 ועדיין לא הגיע והצשלוח והשליח כרגע נמצאים ברחוב לוי אשכול ומופיע שהוא אמור להיות כאן עד 21:00 והזמן כל הזמן עולה זה נראה לכם תקין???? אתם מזלזלים בקהל שמזמין דרככם זו פשוט בושה הטלפונים שלכם הקוי לא עונים בו יום שלם ומספר הנייד של שירות לקוחות בכלל לא מחובר העיקר שיש לכם מספרים .... וואו אין כמוכם מה נהיה?? מישהו יכול לעזור ? זה פשוט נהיה מגעיל היחס הזה שלכם תחזרו אלי ותעדכנו יניב אילון
כל התלונות על וולטפארסל הום
כללי
שלום חברים, יש לי חבילה בלוקר לאיסוף ואני במדריד, אפשר שזה ישאר שם עד ליום ראשון ??
כל התלונות על פארסל הוםפארסל הום
כללי
שלום, avi sanchi בתאריך 16/12/2025,החבילה שלך הגיעה ל-Parcel Home, נא לאסוף את החבילה תוך 2 ימי עסקים קוד איסוף:14-2-8456-63 *מספר ארונית:14* מספר מדף:2 מספר חבילה:8456 קוד אימות:63 כתובת: איכילוב 10, פתח תקווה שעות פתיחה:ראשון 14:00-19:00, שני עד חמישי 11:00-19:00, שישי וערבי חג 10:00-13:00 משלוח מספר:PH8[הוסתר] לא אספיק להגיע עד לתאריך 21.12.2025. האם יכולים לעזור?
כל התלונות על פארסל הוםפארסל הום
כללי
קבלתי הודעה שהגיע משלוח בשביל בחנות פיסטוק בקניון ערים כפר סבא .אני אוכל לאסוף את החבילה ביום שישי 19/1225 אני בבית מלון.
כל התלונות על פארסל הוםפארסל הום
כללי
היי הגעתי אליכם היום בערב לאחר שקיבלתי הודעה אתמול על חבילה שהגיעה ואין שום חבילה מה אני עושה במקרה כזה?
כל התלונות על פארסל הוםוולט
כללי
הנהגים שלכם תמיד מסכנים עוברי אורח. היום אחד מהם כמעט דרס את בניי בני ה4 וב7 במדרכה ברחובות. דיי כבר עם הנהיגה שלהם כל מדרכות! הם עבור הולכי הרגל.
כל התלונות על וולטוולט
כללי
קיבלתי קבלה בוולט ואין לי וולט . מי השתמש באשראי שלי וחיבר מנוי. אבקש מידי לתת לי פרטים לפניי שאני פונה למדיה. עם מי דיברו ומי אישר לחייב באשראי. כאשר אין לי כבר את האפליקציה בכלל
כל התלונות על וולטפארסל הום
כללי
החבילה לא הגיע לפתח תקווה הגיע לכפר סבא
כל התלונות על פארסל הוםDSV
כללי
שלום רב, אני פונה אליכם בעקבות התנהלות בעייתית וחסרת מענה מספק בכל הנוגע למשלוח מספר DSVPH[הוסתר]. לפי המידע שנמסר לי מכם, המשלוח כולו מסורב לשחרור בטענה שקיים בו פריט אחד אשר הוגדר כ"אסור בייבוא" נורות H3, שלגביהן נמסר לי כי משרד התחבורה אינו מאשר את שחרורן. עניין זה הובהר כבר בשיחה עם נציגה קודמת. עם זאת, המשלוח כולל מספר פריטים שונים שאינם קשורים כלל למשרד התחבורה, ולגביהם לא ניתנה כל התייחסות עניינית. למרות בקשות חוזרות ונשנות לקבל פירוט ברור אילו פריטים אינם מאושרים לשחרור, לא נמסר לי מענה מפורט, אלא רק תשובה כללית וחד צדדית שלפיה "כל המשלוח לא ישוחרר" מאחר שאין באפשרותכם לפצל את החבילה. אבקש להבהיר: העובדה שהספק או פלטפורמת AliExpress איחדו מספר פריטים תחת מספר משלוח אחד אינה אמורה להעמיד את כלל הפריטים באותו סטטוס רגולטורי. כשל לוגיסטי או מגבלה תפעולית פנימית שלכם אינם יכולים להיות מגולגלים לפתחו של הלקוח, בוודאי לא ללא מתן פתרון חלופי או ניסיון אמיתי לקדם טיפול. הפנייתי חזרה ל-AliExpress, מבלי שניתן מענה מקצועי, מפורט ואחראי מצדכם אינה מקובלת. אני מבקש: פירוט מיידי ומלא של הפריטים במשלוח אשר הוגדרו כבלתי ניתנים לשחרור, בציון הסיבה לכל פריט. בחינה מחודשת של האפשרות לשחרר את הפריטים המותרים בייבוא, או לחלופין הצעת פתרון אופרטיבי אחר. יצירת קשר טלפוני דחוף איתי מצד גורם מוסמך במוקד השירות לצורך סגירת הנושא. ההתנהלות עד כה, הכוללת זמני תגובה ארוכים, תשובות חוזרות ללא התקדמות, וקבלת החלטות חד צדדיות בנוגע לכסף ולרכוש של לקוח אינה סבירה ואינה עומדת בסטנדרט שירות מצופה. אודה לטיפול דחוף ולמענה מסודר בהקדם האפשרי בברכה, אריק
כל התלונות על DSVוולט
כללי
לוולט שלום .היום יום שלישי 16.12.25 בשעה 12.30 פגע ברכבי קטנוע של וולט ברחוב שפירנצק 26 בפתח תקוה . עשה נזק ברכב מאחור , מספר הרכב שלי 292-194-04 ביקשתי מהרוכב בוא נחנה בצד שלא נפריע לתנועה כמו כן ביקשתי ממנו פרטים , בנוסף ניסיתי לצלם את מספר הקטנוע הוא לא אפשר לי , ועשה את המעשה המכוער פשוט נמלט על המדרכה .גם פגע וגם ברח. אני בטוח שחברת וולט לא תעבור לסדר היום , ובנוסף לא בדק אם מישהו ברכבי נפצע (חס וחלילה ) אין לא סליחה ולא מחילה על הדרך הנלוזה של הבחור .אני בטוח שתצרו קשר איתי ( עם קצת מאמץ אתם תאתרו את הבחור , ) שמי מאיר ספיבק תעודת זהות [הוסתר] טלפון [הוסתר] בחור שמייצג חברה שלאחרונה הקימה מלשינון שלא יהיה הפקרות בכביש וזילות בחיי אדם תתיחס במלוא כובד הראש .תודה נ.ב ביקשתם לא לרשום פרטים אישים אבל נאלצתי בעקבות האונה לרשום פרטים ועמכם הסליחה
כל התלונות על וולטבאזזר
כללי
כתוב בכתובת רם און. שלחתם לי את החבילה למצפה רמון. רם און הוא מושב ליד עפולה. צרו קשר [הוסתר] תודה
כל התלונות על באזזרתפוז שליחויות
כללי
שלום רב, אני עובד/עובד לשעבר בחברת תפוז שליחויות ומבקש לקבל את **טופסי 106** שלי לשנים שבהן עבדתי אצלכם. פרטים אישיים: שם מלא ראאל יוסף תז: [הוסתר] שנים נדרשות: 2020 אשמח לקבל גם תלוש שכר של חודש 11 אשמח לקבל את הטפסים בפורמט PDF למייל. תודה רבה והמשך יום נעים וחג שמח, ראאל
כל התלונות על תפוז שליחויותכל תלונה עוברת סריקת PII אוטומטית (תעודות זהות, טלפונים, כרטיסי אשראי, כתובות מייל) לפני הפרסום.
התלונה מופיעה כאן רק אם הצרכן/ית אישרו פרסום ציבורי בעת פתיחת הפנייה.
הספירות והנתונים נשאבים ישירות מהמסד. אין מאגר מעודכן ידנית — מה שאתם רואים זה מה שיש.
כל הנתונים בעמוד זה מוצגים AS-IS: התלונות הן ביטוי חוויה אישית של צרכנים ולא קביעה משפטית או עובדתית. פרטים מזהים מצונזרים אוטומטית. אם זיהית תלונה שצריכה תיקון או הסרה — צרו קשר עם שירות פלוס. המידע אינו עצה משפטית.